Sprzedaż porcelany Miśnia- grupa docelowa.

Jeżeli mamy dostęp do dawnej, klasycznej bądź współczesnej porcelany Miśnia, być może dobrym pomysłem jest uczynienie z tego faktu pomysłu na biznes. Porcelana Meissen to produkt, który jest ceniony ze względu na swoją wysoką jakość, piękno i styl. Jej ceny dochodzą do naprawdę wysokich, ale nic w tym dziwnego, jeżeli pośród produktów Meissen można znaleźć przedmioty nawet z XVII wieku. Wystarczy więc znaleźć grupę odbiorców, która chętnie widziałaby w swojej kolekcji tego rodzaju królewskie wyroby i zacząć je sprzedawać. Do kogo kierować reklamę tego rodzaju towaru?

Kąsek kolekcjonerski, ale nie tylko – Miśnia.

porcelana miśniaPorcelana Miśnia, czyli nasza duma europejska, produkowana w Niemczech z wypalanej w wysokiej temperaturze glinki, to gratka nie tylko dla kolekcjonerów. Ci dobrze znają jej wartość, jednakże uważają, że Miśnia jest całkowicie warta swojej ceny, szczególnie jeżeli chodzi o okazy starsze, które niełatwo jest zdobyć. Jest to jedna z grup docelowych dla naszej sprzedaży, a mianowicie miłośnicy sztuki. Drugą są osoby zamożne, najczęściej z zagranicy, którzy lubią otaczać się przepięknymi, stylowymi przedmiotami użytkowymi i także mają świadomość, z jaką marką mają do czynienia.

Połączeniem tych dwóch grup klientów, jest trzeba, czyli zamożni kolekcjonerzy, kochający artystyczną porcelanę tak bardzo, że nie chcą by była ona tylko eksponatem. Chętnie używają jej więc na co dzień. Do takich klientów warto kierować promocję porcelany miśnieńskiej. Oczywiście musi ona mieć potwierdzenie swojej autentyczności.